نگارش دوازدهم نرم افزار کد ساز وبلاگ
نوشته شده توسط : زپو

 نگارش دوازدهم نرم افزار کد ساز وبلاگ


نرم افزار کد ساز وبلاگ نرم افزاری برای تولید ابزار های پیشرفته وبمستر و همچین تگ های اولیه ساده هر قالب مثل لینک و تصویر و … است. استفاده از این نرم افزار نیاز به  آشنایی با علومی چون HTML و CSS و … ندارد و کد ها به طور خودکار مطابق میل شما تولید میشود. این نرم افزار برای تمامی سیستم های وبلاگدهی و سایت ها قابل استفاده است. این نرم افزار برای افرادی که آشنایی با زبان های طراحی وب ندارند و یا طراحان وبی که میخواهند ساخت ابزار ها را سریع تر انجام دهند مناسب است.
چه چیزی در این نسخه تغییر کرده است؟ تغییر نسخه دوازدهم: رفع باگ عمومی بارگذاری ابزار هامسطح شدن نرم افزار (Flat)قابلیت دریافت دو نوع متغیر در ساخت افزونه (جعبه متنی و جعبه لیستی)ارتقا نرم افزار ساخت افزونهکاهش حجم نرم افزار و افزایش سرعتقابلیت نمایش ندادن سورس وبلاگ شما (با درج یک تکه کد خاص به ساختار قالب)افزودن بخش «کپی در» به توضیحات افزونه (برای راهنمایی این که کد در کدام قسمت قالب کپی شود)

توجه: برای اجرای این نرم افزار ابتدا باید دات نت فرم ورک ۴ روی سیستم شما نصب باشد. این نرم افزار به صورت پیشفرض روی اکثر سیستم های خانگی نصب است ؛ اما در صورتی که هنگام اجرا با خطا مواجه میشوید میتوانید از این لینک این فرم ورک را دانلود کنید: دانلود دات نت فرم ورک چهار


خرید و دانلود  نگارش دوازدهم نرم افزار کد ساز وبلاگ






:: برچسب‌ها: نرم افزار کد ساز , کد ساز وبلاگ , سیستم های وبلاگدهی , CSS , HTML ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: